I tisdags

Hm, vad gjorde jag i tisdags...? Hade religion, såg en film på svenskan med typ Tom Hanks? (är sämst på skådespelare) och sen hade jag projekt. Det sista urartade och hm, blev knas...
Anto; Sök på ..nesco
Jag; *söker på enesco*
Anto; Hahaha Unesco! Med U!
Jag; Haha jaha, men säg det då xD
Anto; Men jag sa ju det!
Jag; Haha nääe du sa...
Anto; *korsar händerna så det ser ut som vingar och viftar med dem* Vet du vad det här är?
Jag; Eeeeh, dina flaxande händer?
Anto; Nej det är ditt MVG som flyger iväg! Moahahaha.
Hahaha jättesnällt xD Och Lovisa den ungen bara satt och skrattade åt min olycka xD ;) Nattiz fick komma och trösta mig xD ^^ Och som om det inte vore slut där...

När lektionen är slut, vi ska gå. Vi är sist kvar...
Jag; *har kollat information på aftonbladet och ska stänga ner rutan...*
Anto; Öh, hallå där! Jag såg minnsann vad det där var!
Jag; Va? Aftonbladet, jag kollade information... x)
Anto; Jaa, just det.
Jag; Men det var så!
Anto; Jaa, vi säger det...
Jag; Men det var så!!!
Anto; *korsar händerna så det ser ut som vingar och viftar med dem* Vet du vad det här är?
*alla börjar skratta*
Jaha, då var man mobbad i skolan också... x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha erkänn att det var sjukt kul. Det tyckte jag iaf, men jag var undernärd och i stort behov av kaffe så man vet aldrig xD <3<3

2010-10-20 @ 19:44:21
Postat av: Alejandro

Skön lärare :D

2010-10-20 @ 21:25:21
Postat av: Lulujka

Sexig bild! ;D Och ja anto är ze evil! ^^

2010-10-20 @ 22:23:45
URL: http://lulujka.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaw stackarn, lider med dig^^ men va skön kommentar ändå, garvade som fan när jag läste den där konservationen^^

2010-10-20 @ 22:24:16
Postat av: nattiz ♥

haha stackars min lilla fru :(

men du glömde när du skulle ut ur salen och så trodde du att du glömde ngt..

du: vänta stäng inte, jag tror jag glömde ngt

anto: det var nog dit MVG...



SÅ TASKIGT! haha <333

2010-10-21 @ 20:44:41
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0