Hos Carro

Idag har jag varit och hälsat på Carro som det var alldeles för länge sen jag såg! =( Vi pratade massa, hon fick min lilla gåva från Rom, vi kekade bananer och såg på film. =)) Det var mysigt ^^ På vägen till bussen hittade jag Carl =D Det var trävligt, vi pratade lite och sen gick jag vidare mot den missade bussen. På vägen dog (självklart) mobilen så helt själv stod man och frös i 15 min. Inte lika trävligt :P
Det var iaf jättenice att se Carro igen, höll på att krama sönder henne tror jag, haha. ^^ Hoppas vi ses mera inom den närmsta framtiden! <3

Behöver jag ens nämna att "mat" är vårt gemensamma mellannamn? =D

Kommentarer
Postat av: Carro

haha Emelie :P vi skulle ju missa alla bussar tsm va det ju :O tack så mkt för el gåva ^^ <3

2010-11-01 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0