Handboll

Igårkväll hängde jag först lite på fb för att BÖRJA ladda upp lite av alla de miljarder bilder jag sen ROM =D Sen visste jag att Domi hade handbollsträning, så vi dealade att han skulle komma tidigare så vi hann prata lite med varandra, det var kuligt =D Länge sen sist =( Tittade lite på hans träning, sov lite på läktaren och smsade med folk innan jag gick hem ensam i mörkret och kylan. Insåg också att innebandy inte bara är en grym sport, blir jag överfallen på vägen hem kan man ju bara slå till angriparen med sin klubba. =D Nice va?
Ska testa om man kan spara och ladda upp bilder på skoldatorerna...

Hahaha kommentarer under bilden; Kralliga Emelie och schtekaren Angelica xD

Kommentarer
Postat av: Lulu

Innebandy äger handboll i alla fall! I handboll springer man bara fram och tillbaka över planen. Jobbigt ju. Kommer du ihåg vårt grymma försvar när vi spelade handboll i skolan? ^^ <3

2010-10-29 @ 10:56:07
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0