Hahaha!

Städar inkorgen på mobilen och OJ vad jag hittar sms! En gång skickade jag t ex, "vem är emelie Johansson 1992Ekerö" eller nåt sånt (för så många Emelie Johansson 1992 Ekerö finns det inte ^^) Och kolla vad jag fick för svar;

"emelie är en brud som gör allt för att bli populär. Hennes stora förebilder här i livet är Natacha Peyre och Victoria Sliverstedt. Hennes intellekt är ungefär samma som dessa två ufon. Hon hänger med killar som har mycket pengar och byter sin själ mot ett glas champagne. Hon ses alltid i stora solglasögon och gigantiska handväskor oavsett väderlek."

HAHAHAHA xD Ska jag känna mig träffad? Är det så ni ser mig folket...? ;P
Nää, nummerupplysningen ska man nog inte lita på ;D Eller så kanske jag ska försöka med "Vem är frokenhatt.blogg.se?"

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sv; hahaha var listan komplett då? :)<3

2010-10-23 @ 11:34:19
URL: http://gabriellak.webblogg.se/
Postat av: Lulujka

Njaaa.. jag kan inte direkt säga att det är kloockrent! Stämmer på diuna förebilder dock va? :D

2010-10-23 @ 12:28:25
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0