God kväll

Idag har jag ehm, inte pluggat lika mycket matte som jag kanske hade behövt, däremot har jag sovit ordentligt vilket jag verkligen behövde! Myyycket skönt! =))) <3 Sen har jag vart hos Hanna, käkat pannkakor, sett fina bilder och hjälpt henne att inreda sin garderob =D
Senaste timmen och lite till har jag pluggat matte och det känns som om jag kanske börjar fatta vad man ska göra när! Det känns så otroligt skönt att inte bara se ett stort problem utan kanske också en lösning som är rätt ^^ Nu har pappa iaf kaffe-paus (det är han jättemycket värd!) och jag har chokladbolls-paus x)

Hoppas nu bara att provet går bra imorrn! Vill tacka alla som stöttat mig med hjälp och med positiva kommentarer och tankar, ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tussan, det kommer gå kalasbra! <3

2010-10-07 @ 23:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0