Gabriella 18

Var ute och firade Gabriella som blivit 18 igår. =D Kvällen började med en koll av polisen för mig och Gabriellas del, vet inte om det gick så jättebra för mig dock...
Polisen; Hejhej
Vi; Hejhej =D
Polisen; Hur mår ni då?
Vi; Vi mår jättebra! =D
Polisen; Jahaja, vad gör ni här då?
Jag; Vi, eh... eh... *vänder mig till Gabriella* Vad gör vi här egentligen?!
Hahaha xD Som tur var kunde Gabriella framföra att vi väntade på våra vänner och polisen insåg att jag inte var ett packat ägg kl 21.00 på kvällen. Det är bara såhär jag är =D
Strax efter det kommer en engelsk snubbe som vill ha hjälp att fixa ett acess-kort i en automat, så Gabriella talade om för honom att man var tvungen att ha ett kort först. Han tackade, gick och köpte ett. Sen försökte han köpa ett sjudagarskort i automaten igen. Han förstod nog inte att de laddas på redan i affären...
Vi gick ut iaf och träffade massa roliga människor =D Bilderna talar för sig själva ^^





Gabriella blev uppraggad av den här helsköna snubben, vet dock inte vad han hette x( Han kunde dansa dessutom +poäng där! =D

Vi kan nästan inga namn på drinkar (inte okej!) så vi såg några som drack den blå drinken, den såg god ut så jag gick och frågade tjejerna vad den hette =D Fick veta att den heter "electric lemonade" (läs; electric banana som vi döpte om den till xD) och innehåller vodka, sprite och nån läskig blå lemonad ^^ självklart var vi tvugna att testa den rosa fluffiga mjölk-drinken "Rosa Pantern" också =D





Vi hittade en skön kille som vi från början kallade "Kryckan" eftersom han hade kryckor (logiskt xD) Men jag frågade vad han hette och hur han fått sina kryckor. Efter det fick vi inte en lugn stund för att ens andas för Fredrik-hockeyskada ville dansa hela tiden. Det visade han genom att peta på en med kryckan xD

Jocke här hittade oss och det första han sa var typ; Om det är lite drag så leta reda på mig, för det är jag som är draget! Hahaha xD Han dök upp lite här och där även när det inte var lite drag, vet inte om det var han eller den första killen i grått som ville bjuda Gabriella på en drink för vi gick runt och sa till alla att hon fyllde år =D



GRAAAAAATTIS Gabriella!!! <3 Hoppas första krogrundan blev bra, trots att lite folk saknades. Nästa gång blir det det andra stället! =D <3


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahahahaha så sjukt kul det var!!!

En gravt berusad och en funktionshindrad gjorde vår kväll! ;D

2010-10-10 @ 17:52:51
URL: http://gabriellak.webblogg.se/
Postat av: nattiz ♥

så himla kul var det! HOT BABES!!! :D <3333

ELECTRIC BANANA BAND BORDE VI KALLA OSS :D <3

2010-10-10 @ 22:11:17
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0