Fredag

Dagen i korthet;
Religion; Hm, antecknade lite och såg film. Inget anmärkningsvärt ^^
Engelska; Jag, Lovisa och Nattiz planerade vår film som vi ska spela in. Ska inte avslöja allt, men kan iaf säga att jag bla ska spela den spanska snubben Juan med mustch... Spännande va? ;D
Lunch; Käkade med Lovisa, Gustav, Sandra, Ludvig och massa mer trevligt folk =D Försökte muta dem att skriva mitt matteC-prov, det gick ju sisådär... Sen hittade vi Erik och Jonatan i cafeterian och pratade med dem tills Erik utbrast; Jag ska halshugga alla som inte tycker som jag! Då sprang jag bokstavligt talat därifrån ^^
Klassråd; Hm, ägnade hela lektionen åt att försöka komma in på Forum som för övrigt är helt onödigt ^^
Psykologi; Läste om nåt perspektiv, det humanistiska eller nåt tror jag det var! =)
Rast; Hjälpte Angelica lite med matte och fick lite saft (utan socker!) av min kära Twinnis =)
Matte; PROV! :S Um, undrar hur det gick...? Vågar varken säga Bu eller Bä. Dessutom försvann vår lärare för att kopiera mer prov under tiden vi skrev och lämnade två små pojkar att vakta oss... Ett litet frågetecken på det?
Vägen hem blev lite speciell så det tar vi i nästa inlägg...

De här bilderna som vi tog i höstas kom upp på tal idag... Minnen någon? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0