Fredag kväll

I går kväll tänkte jag egentligen jobba lite på min kulturguidning, göra lite engelska kanske och sen sova tidigt. Och det funkade ju. Ett litet tag... För hur slutade det? Det slutade iaf inte med det jag planerat, utan med att jag, Wafa, Erik och Oskar hälsade på hemma hos Jonatan och spelade trummor, gitarr och sjöng (läs;skrek), gick ut med hans söta hundar och slutligen kollade på Parlamentet och nån skitskum ungersk/rumänsk/amerikans actionfilm som ingen fatta nått av haha ^^ Det var iaf mysigt =) skulle kunnat somna lite där, men Jonatan slängde ut oss ;) när nästa buss skulle gå (trodde han iaf xD). Det slutade med att vi höll på att frysa ihjäl och ingen buss kom haha! Vi ringde Jonatan och tänkte gå tillbaka, men då kom en buss =D Åt fel håll såklart så killarna fick sig en guidning runt halva Ekerö innan vi kom till centrum där bussens slutstation självklart låg ^^ Ska bespara er alla detaljer, men jag kom iaf hem några timmar innan de andra och jag var ändå hemma 02.20. Jaha, så gick det med den lugna hemmakvällen xD Men kul var det! =D


Kommentarer
Postat av: Wafa

"skulle kunnat somna lite där"



Skulle nog våga påstå att du somnade lite där x)

De gjorde iofs vi alla, haha.. Erik å Ogge va så söta när dom sov mot varandras axlar =D

2010-10-24 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0