Folk man saknar

Thäsy vi saknar dig. =( Se till att skynda dig och kurera dig! Hoppas halsen inte är alltför jobbig och att du inte har alltför tråkigt =( Hoppas du kommer tillbaka snart! =)) <3

Äntligen tillbaka från Spanien med alla andra goa naturare, nu måste du bara komma till skolan alternativt att vi ses nån dag! I miss you MUCHO Carro! <3

Sophia, dig var det lääänge sen jag såg dig, vi hörs bara på sms! Inte okej! <3

Självklart saknar jag ännu fler, Carro, Malin, Denise mf. För att inte tala om alla kilkompisar i Mälarhöjden, på Ekerö och i V-by! Känn er saknade allihopa för vissa av er ser jag typ aldrig x( Och Hanna you know I always miss you too =( <3 Dessutom saknar jag massa gamla kompisar x(
Tur iaf att klasskompisarna finns, vad hade jag gjort utan er?! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart vi ska ses nån dag! :D

2010-10-13 @ 18:29:13
Postat av: Soffi<3

På fredag! Äntligen säger jag bara ^^=D <3

2010-10-16 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0