Elevstudierummet

I elevstudierummet tidigare idag, fullt av små T10:or (teknik ettor) som låter och har bokat upp exakt ALLA stolar.
Lovisa; Eh hallå allihopa! Kan ni inte typ maka ihop er för den här tjejen har ingen stol! *pekar på mig*
*tystnad*
Jag;
Haha men herrehatt Lovisa jag kan stå sa jag ju! Jag vill inte en st...
Liten kille; Du kan få min!!!
Lovisa; Ah titta det löste sig =D Tack så mycket!

Hahahaha det känns bra att typ 15 små Te10:or numera har uppfattningen att jag inte kan tala för mig själv. xD

De här två snyggingarna har jag pluggat med idag =D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh vaaad? Du sa ju inget själv så då fick jag göra det xD <3

2010-10-11 @ 17:06:15
Postat av: Lulujka

Ja de är då allt söta de små ettorna.

"Vad heter du?"

viskar "P..Pelle.."

"Vad sa du att du hette sa du?"

2010-10-15 @ 20:00:52
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0