Efter skolan

När vi hade pluggat klart stack jag och Lovisa och käkade mat på nåt nyöppnat Taco-ställe inne i stan ^^ Det var möööms, jag tror jag åt tills jag blev proppmätt hehe ^^

Lovisa med sin muuuumsiga mat ^^ <3

Jag och min opåbörjade muuumsiga mat =D

De ville nog ha stämning där som ett riktigt tex-mex-ställe, kaktusar av plast i bakgrunden som jag lyckades undvika att riva ner =D (y)

Den här människan fick gratis kaffe på maten och hon tvingade mig att ta en klunk. Isch säger jag bara! x( Sen försökte hon övertyga mig att det bruna skummet inte smakade kaffe utan var av choklad. Det gick ju sisådär kan jag säga... xD Haha <3

Försökte ta en bild på oss båda ur en urusel vinkel. Det gick ju inte jättebra som ni ser... :P


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh jag hade jättekul och mysigt :D

2010-10-14 @ 15:53:26
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0