Den galna lördagen xD

Jag sov över hos Hanna fredag natt-lördag i typ 7 timmar och vi lyckades försova oss så mycket att jag fick springa till bussen och det gissar jag att min älskade fru också fick göra, hehe... Som tur var väntade chaffisen på mig och jag lyckades komma i tid hem till Nattiz där Lovisa också dök upp. =) Där spelade vi in en engelskafilm som handlar om Mexicanske Juan som blev hotad och trakasserad av the bad-guys och hela hans familj lever i fara typ! =O (ett riktigt fall från amnesty faktiskt ^^) Kan ju bespara er detaljerna, men kan sammanfatta det med att;
* Vi höll på att frysa ihjäl
* En hel del roliga blickar från folk som gick/åkte förbi xD
* Massa ehm, roliga outfits ^^
* Massa GALNA scener som är mer eller mindre fula och helt fantastiska
* En totalt AWESOME film som kommer ta alla med storm! =D
Hoppas ni ser fram emot att få se den, har ni riktig tur hamnar den på bloggen ;)
Det funkar verkligen inte att ladda upp bilder, jag blir pissed off =(( Kanske dyker upp några senare ;P

Tar en på min fina fru istället, som är en av dem som betyder mest <3


Kommentarer
Postat av: The Wife

Jag missade faktiskt min buss xD Men det gjorde inget^^

Och du betyder mest för mig med <3

2010-10-17 @ 18:17:19
Postat av: Lulujka

Du kommer vara fett het som Juan beibi! ;D <3

2010-10-17 @ 22:18:53
URL: http://lulujka.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

hhaha så jäkla bra det blev, förutom delarna som försvann ;) <3

2010-10-19 @ 18:38:14
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0