Blääääää!

Usch vad jag hatar skolan och speciellt alla läxor just nu!
MatteC är blää man blir ju gråtfärdig bara man tänker på det, jag får ångest helt ärligt! Och dessutom är det svenska-prov imorrn. Jag har inte förberett mig nåt och det värsta är att jag bryr mig inte. Allt kommer ändå gå dåligt =( Nu är jag jättegnällig och deppig så ta inte åt er. Men om någon har motivation till att plugga, vänligen ro hit med den snarast!

Från deppmiddagen när vi inte kom iväg till Rom i våras. Nu kommer vi ju iväg ändå =DD Förhoppningsvis betyder det också att mitt förväntade G---- i matteC förändras till ett MVG+ =D Jaja, man kan ju drömma iaf...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Neej du är ju jättebäst ju! Det är ju alltid du som hjälper mig med matten och svenskan kommer att gå asbra :D <3<3

2010-10-05 @ 10:21:01
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv; Anto fixade flera två-rum!

2010-10-05 @ 21:21:52
URL: http://gabriellak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0