Vilse i staden...

*Fimpen ligger i vänsterfilen*
Ullis;
Du skulle svängt höger här, nu hamnar vi ju fel!
Fimpen; Skulle jag? Men det sa du inte!
Ullis; Jo det sa jag! Aja, vi kommer nog ut här ändå, kör på bara...

Senare;
Fimpen;
Kolla det där är väl en bro rakt fram...?
Ullis; Jaa, var det den vi åkte över förut..? =D
Jag; Det kan det nog kanske ha varit! =D
*Åker över bron*
Ullis;
Nämen... Det här är ju total-fel... Det här är ju SLOTTET!
Fimpen och jag; HAHAHAHAHA
Fimpen; Slottet... hahahaha!
Jag; Ska vi sneaka in och sova lite med kungen i natt? xD
Ullis; Hahaha nää vi vänder! ^^
Fimpen; Men Emelie nu fick du dig en liten Såmark-sightseeing kul va? =D haha!
Jag; Det var totalt awesome, vi måste ha stadskörning fler gånger, det här var ju skitkul =D Haha!

Jaa, godnatt yxskaft vi kan då lyckas med allt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0