Talangjakten

Eeeh, vart ska man börja...?
Bidrag 1; Ett gäng jag känner gjorde parodi på Lady Gagas "Bad Romance" iförda ingeting på överkroppen, förutom sångaren som hade en BH fylld med nåt grönt och ett blått lasersvärd han körde mellan benen på en gitarrist...? Inga kommentarer. xD
Bidrag 2; Två tjejer i min parallell klass som sjöng till Maroon5. 
Bidrag 3; Spiderman-dans, kommentarer överflödiga tror jag... Kolla videon under om ni vågar xD
Bidrag 4; Tjej på piano som både spelade och sjöng ^^
Bidrag 5;
Jesper och gänget spelade nån låt, vet inte vilken xD
Bidrag 6; En tjej som körde Duffys "mercy" Riktigt duktig ^^ Sist ut var också bäst, denna tjej vann ^^
I slutet slängde man blommor på publiken, jag fick inte tag på nån bukett alls... x( ^^
http://www.youtube.com/watch?v=g8EpQabhE7Y&translated=1 bidrag 3... ursäkta dålig kvalitet, men den är tagen från youtube, hoppas det funkar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0