Sophia <3

Världens bästa Sophia fyller år idag ^^ Hann ju inte träffas mer än typ en gång idag =( Men det var ju en himla tur att jag hann se dig så iallafall så jag fick krama dig och säga massa grattis iallafall en gång =))
Har inte känt dig så länge, men det känns som vi varit kompisar hur länge som helt =) Du är en fantastisk vän som jag alltid har sjukt roligt med och som jag verkligen litar på. Vi har redan en hel del roliga minnen ihop, alla våra gemensamma skoldagar och lunchraster, när vi är hos dig och bakar kladdkaka och ritar framtida män ;) Eller när vi går på stan och trampar på filbunkar och glömmer köpa hårnålar. ^^ I somras, när vi träffades och fikade i Rålis och käkade jordgubbar, alla gemensamma filmkvällar och kräftskivor vi varit på. =) Sist men inte minst, ett av mina starkaste minnen, när vi tältade på Grinda med Lovisa, spelade in en reklamfilm, fick gratis energidryck, höll på att missa båten, hade kul vid utedasset eller pumpade vatten direkt ur brunnen. Många fina minnen har vi och fler ska det bli. <3 Jag är så glad att vi är vänner =)) <3
Hoppas dagen har varit bra, och hoppas kvällen blir lika lyckad. Grattis, grattis, grattis och massa pussar och kramar på dig! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie! Blev så är så himla glad gumman!! Du är fullkomligt bäst! Bli inte rädd om jag hoppar på dig och överöser dig med kramar och pussar nästa gång vi ses XD <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-10 @ 21:52:27
Postat av: Anonym

resten kan du läsa i din mobil^^hihi puss!

2010-11-10 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0