Söndagen

På söndagen gjorde jag och Lovisa världens grymaste frukost med bacon, bröd, te kaffe och hela baletten. Mycket bra jobbat =D
Därefter chillade vi lite, sen åkte vi och hälsade på Alex, Erik och John i deras replokal och ägde dem på sång och instrument (eller inte... x) När jag och Lovisa sen satt i en trappuppgång och pratde la Alex "Journey - don´t stop believin" utanför på högsta volym så vi skulle höra ^^Haha så gulligt, man måste nästan vart där för att fatta innebörd =) Sen gick jag, Alex och Lovisa och handlade massa mat och gjorde trerätters söndags middag hemma hos Lovisa. Sjukt bra dag, we like mucho! <3

Bästa frukosten =D



Förrätt =D

Varmrätt =D

Efterrätt =D

Kommentarer
Postat av: Lulujka

Ser najs ut! Fast jag läste fel.. ^^ jag läste att ni "dansade balett sen" xD

2010-11-24 @ 21:07:48
URL: http://lulujka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Bästa dagen på länge :D <3<3<3

2010-11-24 @ 21:32:25
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Alex

Roligt att på översta bilden, där jag häller upp julmust så koncentrerade jag mig mer på kameran än julmusten så hällde över.. mycket ^^ xD

2010-11-26 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0