Småland

Japp, har hunnit ner en kort vända i Småland också för att sätta på värmen, rensa trädgården, kolla att huset står kvar och för att leta julgran. Jag hittade en julgran jag tyckte var sjukt fin som pappa och mamma faktiskt också gillade! *stolt* =D vi får hoppas att ingen annan klampar in på vår mark och snor den ^^ Tog även massa bilder på pappa i hans älskade skog och fick en bild på mig med massa minigranar som jag tyckte var söta haha xD På vägen hem stannade vi på godisbron, en awesome bro där jag alltid handlar för mycket godis. Hm...

Älskar ladugården vid huset där nere, kan inte förklara känslan men fantastisk är den!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det ser sjukt mysigt ut! Föresten hur var det med kossorna? :p <3

2010-11-06 @ 13:15:38
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0