Skräckfilmsmaraton

Jag, Hanna, Lovisa, Carro, Alex och Dennis hade skräckfilmsmaraton hemma hos Hanna igår. Vi skulle hyra filmer, men affären hade stängt så vi gick till Coop och köpte filmer istället x) Jag ville ha Emil i Lönneberga och BECK, men det var tydligen allmänt opopulärt så det blev nedröstat x(( (Fast att kära Emil borde hålla med Alfred! =D) Vi bestämde oss iaf till slut och när vi skulle betala fick Lovisa och jag syn på Apotekarnas julmust! =D Så det slutade (SJÄLVKLART!) med att vi köpte en flaska att dela på =D De andra tycket nog vi var lite knäppa, men flaskan blev snabbt uppdrucken ;) När vi gick glömde Lovisa paraplyet och Hanna glömde bort Carro som stod och vänta på oss xD Ska inte besvära er med alla detaljer som följde, men det löste sig iallafall =D
Hemma hos Hanna tittade vi iallafall på filmerna, varav jag tror alla tjejer (iaf jag och Hanna!) blev livrädda typ så fort nånting oväntat hände, haha xD I pausen mellan första och andra filmen dansade vi tjejer till gammal nicig musik såsom låtar med Aqua och Las Ketchup (som vi för övrigt var tvugna att kolla upp dansen till xD)
Det slutade med att ingen orkade åka hem så vi sov 6 pers i Hannas källare =D Kl 11 imorse kom jag äntligen hem, mina vänner förgyller verkligen dagarna och nätterna! <3 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0