Saw 3D

Var och såg Saw i 3D med tvillingarna ikväll =D Det var kuligt att se tvillingarna igen, men mer läskigt att se filmen, jag ångrade mig redan innan filmen börjat xD Det var inte så läskigt som jag räknat med, mer blodigt och lite för få 3D effekter annars bra! Fick sitta mellan Fimpen och Ullis, det tackar vi för =D <3
Ullis körde dit, lugnt och säkert =D Sen fickparkerade hon duktigt medans Fimpen hjälpte till =D
På vägen hem skulle ju dock Fimpen köra och hon körde bra, fint och säkert, men kanske liiiiite fel... xD Vi körde runt i halva stan, men kom tillslut ut och på rätt väg hem xD

Fimpen och jag är så sjukt coola i våra 3D-glasögon, vi vet xD Och Ullis nästa gång är du med också! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0