SACO-mässan

Var på SACO-mässan i torsdags. Jag och Lovisa sprang runt i 3 timmar, hann träffa Jennifer, Ellinor, Jojjan, Fimpen, Frun, Domi och säkert nån mer som jag missat... ^^ Vi var på seminarier, och gick runt och pratade med folk. Mitt i allt får jag ett sms...
Jimmie; Hej är du på älvsjömässan? :d
Jag; Jaa, vart är du? :P
Jimmie; Alexandra såg dig haha :P
Säg whaaaa? =O Har aldrig träffat henne, så nästa gång får du presentera dig tjejen! ^^
Mot slutet blev vi så jäkla hungriga och behövde socker, så vi gick till nåt ställe som hade gott godis. Vi pratade med en gubbe och ställde 1000000 frågor tills han släppte godisskålen han höll i och gick sin väg för att hämta oss varsin broschyr. Då tog vi varsin grabbnäve godis och slängde ner i våra påsar. Kvar blev en ynka karamell haha! xD Sen sprang vi när vi fått våra broshyrer för han inte skulle hinna ertappa oss.
På vägen hem satt Lovisa och Domi på pendeln och söp helium ur en ballong Lovisa hade tagit. Jag filmade medan Piff och Puff pratade. Herre-hatt... xD Givande dag! =D

<3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha det var kul :D <3

2010-11-22 @ 20:58:25
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0