På gymnasiemässa

Tjohosan, idag har jag stått på gymnasiemässan med Lovisa och massa annat trrevligt folk. Vet inte hur många jag raggade på, men många var det! =D Stod där i 3 timmar med ett litet avbrott för en supergod lunch på en liten restaurang för folk som jobbade där ^^ (känner sig exklusiv) I slutet var det bara jag, Lovisa och Administrativa chefen Magnus kvar, han berättade att han studerat nåt ämne som typ hette "gäddors körtlar" eller nåt på hans tid? xD Hahahaha det var tamejsjutton dagens knäppaste! xD
Jag gick hem för dagen när Anto började sjunga extremkonstiga låtar han hittat på själv och skrattade hysteriskt. Då fick det faktiskt räcka. xD Fick med mig ett dussin pennor, 2 chokladgrejer Anto kom framsmygande med, ett läppsyl och den stencoola röda t-shirten jag hade på mig, med hem =D
Så om nån skulle läsa det här, välj THG allihopa! ;D

såhär smarta är vi på min linje ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gillar Haha hade superkul :D <3

2010-11-27 @ 22:13:35
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0