Natten mot söndag

Jag, Lovisa, Denise, Malin och Ulliz åkte hem samtidigt med pendeln, jag skulle sova hos Lovisa nämligen =D Vi kom dit, och det skulle egentligen Alex och Erik också gjort, men Erik banga för han var trött. -.- Vi var tvugna att ringa och skälla på honom...
*Lovisa ringer*
Erik;
Hallååååå...?
Lovisa; Hej det är Lovi...
*Jag rycker telefonen från Lovisa*
Jag; *vrålarg*
ERIK! VAD HÅLLER DU PÅ MED?!
Erik; *skitnöjd* Jag sitter på dass.
Jag och Lovisa: Hahahahahahahaha!!!
Erik; Haha, men jag gör ju det...?
Jag försökte muta han med kalle sprätt, bacon, en egen toa, en varm säng, världens 2 bästa brudar och allt han ville ha, men det funka inte. Så nu ska jag slå han i pungen som straff. Bara så ni alla vet ;)

Jag och Ulliz hade likadana mössor, så sjukt coola =D

Kommentarer
Postat av: Alex

Hr hr.. vems mössa hade du på dig? <3 xD

2010-11-23 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0