Matbutiken vid Fridhemsplan

Är numera min favoritbutik =D De ska nämligen bygga om eller byta godis-leverantör eller något, så lösviktsgodis kostar 9.99 kr/KG! Så jag, Lovisa och Malin åkte dit på lunchen och handlade gaaalet! =D Mycket godis var yberbilligt =D Malin handlade lösvikt för 12 kr och jag köpte en hel påse xD Det var totalt gaaaalet, barn överallt! x)
Man som jobbar där: *kommer med en kasse* Vill du ha? ^^
Jag: *kollar i påsen* Jaa, häll i bara! =D
Man som jobbar där: *häller ner godiset i min påse*
Hahaha banan-knas =D Sjukt nice =D

Lösviktsgodis, en TJOCK påse =D
Polka 200 g- 10 kr
2 Twix - 4kr/st
6 kexchoklad - 4 kr/st
Aftereight - 25 kr/st
Aisha och Pinar ska ha stora MVG:gn för de tipsade oss! =D

Kommentarer
Postat av: Lulujka

Urgh.. jag mådde illa när jag tog upp din sida, och så visar du det där!? xD Skulle drääääglat annars dock! :)<3

2010-11-24 @ 21:06:37
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0