Måndag

Igår var jag hos Käftis och sen åkte jag förbi skolan, sa hej till Jesper, Domi, JC, Denise och massa andra ruliga männsikor, hälsade på Sophia pratade lite med henne <3 Och fick min biljett till hennes skiva =D Awesome!
Sen åkte jag vidare till Lovisa, vi lagade lunch och pratade massa sen fick vi en "åh, minns du när..."-upplevelse och tittade på gamla VHS:er xD Hann med "Lovisa 2 år i Frankrike" och "Lejonkungen" =D Rekommenderas stark! Vilka minnen vi fick, hahaha =D
Sen åkte jag hem och hade träning, sen bestämde jag mig för att sova tidigt, typ kl 11. Det vill ni inte veta hur det slutade... Msn är farligt! ^^

Lovisas awesome lunch =D <3

Hahaha! Undrar om någon förutom Lovisa fattar ordentligt om jag säger; Den liksom ligger här..., den flyter tills det tar in vatten oooh! och sen så.. nu! Pang! Titanic!

Ge mig! =D

<3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHAHA :D:D:D hade superkul med dig sweetie :D kram <3

2010-11-10 @ 15:06:29
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0