Fredags natt

När jag och Carro och syrran (!) åkte hem i fredgas hoppade jag inte av hemma utan åkte vidare till Jonatan där Erik, Alex och en kille som hette Stefan också befann sig ^^ De gick ut på en promenad för min skull tror jag x) Och det slutade med att jag och Alex tog en promenad från Jonatan hem till mig (vilket är låååångt!) mitt i natten i snöstorm xD Alex var världens gulligaste och gick baklänges typ halva vägen för jag skulle slippa få snö i ansiktet ^^ <3 Som tack för det fick han skratta lite när jag gjorde skitfina traktorspår i snön =D Har en liten video på det men inte i datorn ;) Det är också något man måste gjort i livet! ^^

Ordentligt med snö var det! ^^

Kommentarer
Postat av: Lulujka

Ahh vad megamys! Fin bild! :) <3

2010-11-23 @ 21:02:24
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0