En saga

Ojojoj, jag har fått skrattkramp i musklerna och fått andnöd 1000 gånger om när jag tänker på det här. XD
Alex; Ska jag berätta en saga, de tre bockarna bruse?
Jag; Hahaha mm gör det! x)
Alex; Det var en gång... *berättar första delen*
Jag; Hahaha jaa okej ;)
Alex; Och så kom lilla bocken Bruse (hoppar lite symboliskt på min arm) och då sa trollet; Vem är det som klampar på min bro?! *fortsätter att berätta*
Jag; Haha okej =)
Alex; Och sen kom mellanbocken Bruse och gick över bron *hoppar symboliskt på min arm* och då sa trollet...
Alex; *Puttar till mig* och då sa trollet...!
Alex; Trollet!!
Jag; Hahahahaha va? xD Är jag trollet? Du sa ju innan att det var ett F-R-U-K-T-A-N-S-V-Ä-R-T troll... Hahahahah! xD
Alex; Hahahahaha oj det tänkte jag inte på... XD Hahahaha!

Hahahahahahahahahaha det här har jag fullkomligt brutit ihop till hela dagen idag, har inte ens kunnat berätta den ordentligt jag får skrattanfall XD Vet inte om man kanske måste vara med för att fatta det här eller det faktum att jag var skittrött som gjorde det så kul, men sjutusan kul var det! Tror jag låg och hade skrattakramp i minst 10 min iaf XD 


Kommentarer
Postat av: Alex

my little troll ^^



Trodde du skulle kvävas :S xD

2010-11-08 @ 23:07:07
Postat av: Lovisa

Emelie and Wafa sitting in a tree xD <3

2010-11-09 @ 13:58:44
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Alex

Näh Lovisa, vi va faktiskt hemma hos mig x)



Lovisa och E*** climbing up the tree?^^

2010-11-09 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0