Bussen påväg hem...

Jag; Omg gissa vad killen bredvid mig på bussen ska köpa…? :-S
Alex; Halstabletter? Kondomer? ^^
Jag; Äkta indiskt löshår. Observera att det är en kille/gubbe. Jag är rädd…
Alex; Hahahaha ska jag komma och rädda dig haha
Jag; Alex seriöst! Nu är gubben ärligt skum! Han skickar mejl och undertecknar dem med ELISABETH! Tror du han är en kvinna i en mans kropp? :o
Alex; Nä han transa!
Jag; Hahaha kanske ^^, och nu kollade han fedex också han ska säkert skicka ett svenskt äkta löshår xD'

Jaa, bussen kan vara mins sagt intressant... ^^

Kommentarer
Postat av: Lulujka

Han kanske hade någon läskig fetisch som gjorde att han var i behov av löshåret :/ ^^ <3

2010-11-16 @ 19:56:31
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0