Vinterpromenad

Efter Käftis hann jag hem och byta skor för att sedan träffa Domi och Jimmie i centrum ^^ Länge sen jag såg bägge knäppisarna ^^ :P
Vi gick iaf en lång promenad, varav jag hann ramla ordentligt en gång (och ja, självklart skrattade dom lite snällt åt mig x) Sen gick vi hem till Jimmie och drack te och försökte få in några kanaler på hans TV ^^ Jag och Jimmie gav upp, men Domi lyckades fixa det till slut :D xD Nu har jag dessutom några nya låtar på mobilen som jag skickade till mig själv från både Jimmies och Domis mobiler :D Det tackar vi för! =D

Roliga vänner ni! ^^


Kommentarer
Postat av: Lulujka

Hahhaha vart förvirrad för bilderna passade inte ihop med rubriken xD <3

2010-12-30 @ 11:43:33
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0