Vart på en liten julklappsrunda...

Nu kommer alla inlägg i o-ordning, men det kanske inte gör nåt? ;D
Var på en liten julklappsrunda i torsdags för att lämna julklappar till Carro, Hanna, Lovisa och älsklingen ^^
Det gick braa, var först hos Carro, fick skjuts av hennes snälla mamma till Ekerö där jag tog buss och t-bana till Fridhemsplan och sen åkte vidare till Lovisa. Vi bytte kakor :D! Jag fick en supergod med choklad på, en av mina mest uppskattade julklappar Lovisa! ;) <3 Sen åke jag vidare och surprise överraskade min Fru, som jag haha tror blev glad ;)
Sen vidare till älsklingen ^^ Sen fick jag skjuts hem av hans supersnälla mamma! =)) <3

Alla klappar (utan Lovisas kaka dock!)

Här är min kaka till Lovisa, tror den var uppskattad ;)

Hennes kaka till mig :D Den var GALET uppskattad! :D x) <3

Och efter allt detta socker slutade det ungerfär såhär. Jaa, vi fick en sockerkick. xD

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha det var en superkul dag! Och ja kakan var mycket uppskattad :D <3

2010-12-26 @ 17:02:50
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0