Radiohjälpen

Såhär i jultid ska man ju ställa upp för varandra. Så en dag smsade Kajsa mig och skrev; Kolla på radiohjälpen på webben nu, jag skicker en julhälsning till dig! =D Jag fick en jättegullig julhälsning av henne <3 och självklart skickade jag en tillbaka. Såhär löd den ^^

"25 skickar en hälsning till världens bästa kajsa och hoppas att hon kryar på sig önskar henne en trevlig jul med fårskinnstofflor och knådade derivator kramkram"

Som svar fick jag;
Barn är inte till salu! Tack för ditt bidrag till Radiohjälpen. Fortsätt att följa oss på musikhjälpen.se /Nour, Jason och Martina

Känns bra att kunna hjälpa utsatta barn, speciellt på julen, så uppmaning till er alla! Stöd radiohjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0