Matchen mot Bollstanäs

Var blää rakt igenom! Skitans hemma-domare! Linnea åkte ut 5 min för nåt som egentligen är tillåtet eller skulle vart ett frislag bara för en tjej började grina! Nää, inte okej! Jag tror seriöst jag har brutit tummen, eller iaf har en spricka i den eller så är den rejält svullen bara. Ska nog gå till vårdcentralen senare och kolla upp det, skolsyster rekommenderade det. Hoppas Jesscia uppskattade att jag gick in och täckte skott för hennes skull haha ;) Fick ett slagskott på fingret, med klubban! Och det blev inte ens frislag.. Jaa hejhej hemmadomare... *MORR!*

Sjuukt små! :D


Kommentarer
Postat av: Lulujka

Ajajajajajajajajajajaj.



Och aj.



<3

2010-12-14 @ 17:22:49
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0