Maskeraden

Efter skolan åkte jag direkt hem, samlade ihop mina grejer, blev snabb-sminkad av syrran, fick skjuts av pappa hem till Alex där Erik och var, och där Lovisa så småningom dök upp. ^^ Vi käkade middag (tack älskling <3) och haha klädde ut oss =D Vi sminkade Erik och jag lärde honom att man inte använder kajal som ögonskugga ;)
sen fick vi skjuts till Hässelby och hade maskerad med alla vännerna som ville och kunde komma =)
Efter stannade vi lite och städade, jag och Alex diskade och sen åkte vi hem. Tack bästaste fru Hanna som fixade allt. Du är guld värd! <3

Jag målade Eriks naglar, GRYMT SNYGGT! xD



Ida samt Pelle Svanslös, Maja Gräddnos och deras kärleksbarn ^^ <3





<3
Fler bilder finns på fb för dem som vill se, orkar inte ladda upp mer x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0