Måndags

I måndags var jag hela förmiddagen med älsklingen tills han skulle jobba x( Då gick jag på mellandagsrea i V-by helt för mig själv haha ^^ Sen ringde Lovisa så jag pratade lite med henne, hon är i Falkenberg, tycker du ska pallra dig hem SNARAST! =D Saknar dig! <3 Sen käkade jag lite mat, och skulle ta t-bane-vägen hem till Alex igen när jag ser Erik vid Pressbyrån...
Jag; *stirrar på Erik tills han upptäcker mig* (nej, vanliga människor går inte fram och säger hej xD)
Erik; Men tja! :D Vad gör du här? :D
Jag; Tjena! :D Haha ska hem till Alex och vänta tills han jobbat klart ^^ Vad gör du själv här? x)
Erik; Ahmen, vi ska på krogen, häng med! :D
Jag; Eh, men Alex...
Erik; Nämen han kan komma sen! :D Oh kolla där är Ulliz, då går vi! :D
Hahaha det slutade med att jag hängde med dem ett tag, vi mötte Wassing på t-banan också =D Sen stack jag hem till Alex, för han inte kunde komma dit =( Hann inte träffa Tantans Clara, men det får bli nästa gång ;)
Vi hade iaf jättemysigt, älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Lulu

Hihi söt bild ^^ <3

2010-12-30 @ 11:44:45
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0