Klicka aldrig på länken!

Höhö jag är bra på att ha samtal med folk på msn som är offline =D Såhär fick jag t ex kontakt med Christoffer...
Christoffer: Hej, min vän present iPad ;) http://presentwin.com
Jag; w t f? x)
Christoffer: Hi! xD uhm, jag hade ingen aning om att jag hade din MSN xD
Jag; hahaha vem var det som skickade det där till mig då? xD
Christoffer: wait what? xD fick du spam av mig? =o
Jag; jaaa =O var det inte du?! =S
Christoffer: Nej =o Vad stod det i meddelandet? Grejen är att nån jävel har hackat mitt email-account och skickar spam därifrån. Och mitt email-account är ju samma som MSN-accountet :( Men jag tror jag har fixat det nu, förhoppningsvis :P
Jag; "Hej, min vän present iPad http://presentwin.com" stod det =O men vad är det för kioskmongo?! Jag ska slå han i pungen om jag ser honom =D 

Allt detta har då skickats medan den andra vart offline... Aningens förvirrande x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0