Idag ja...

Det här var en ytterst korkad dag. Har bara 2 lektioner, varav den ena ställs in. På historian gör vi utvärdering och har frågesport på hur mycket man kan om barnböcker och serietidningar. xD Inte "När föddes Napoleon?!" Utan mer "Pelle Svanslös dumma fiende heter Måns. Han två idotkompisar heter Bill och Bull. Vad heter honan Pelle är kär i?!" Eeeeh... Varför gick jag ens till skolan? xD
I eftermiddags åkte jag hem med Lovisa, gick till vårdcenttralen för att vara där i 5 min och konstatera att min tume behövdes rönkas i V-by, åkte dit, väntade 15 min, fick röntga 2 bilder i 1 min, fick vänta 15 min för att konstatera att inget var brutet utan att jag bara ska vara försiktig och ha den lindad typ ^^ HERREHATT! Vilken otroligt dåligt utnyttjad dag! x( Dagens bästa var morgonen med älsklingen som kom med frukost på sängen ^^ Kääärlek till dig! :*

Pelle Svanslös och Maja Gräddnos ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0