Hannas hest och spelkväll

Tjolahoppsan, i söndags var jag med min kära fru Hanna =D <3 Jag fick hälsa på hennes jättesöta hest och lära mig hur man bäst hjälper till i ett stall =D Vi (läs; Hanna) var lite ridskole-lärare också =D x)
Sen skjutsade hon oss hem till Denise där det var massa trävligt folk, t ex Erik, Malin, Wassing, William, Daniella, Jessica mf =D Vi spelade spel och jag fick dansa breakdance och skulle nynna en låt. xD Det slutade ungefär såhär...
Jag; *nynnar, vad jag tycker, är en jättetydlig version på den text-rad jag kan i den här låten xD*
Hanna; ÅH, jag känner igen den!!! Vänta...
Erik; Jag vet =D
Jag; *nynnar ggr 1000*
Alla; Tiden är ute!!!!
Erik; Men Hanna... Kunde du inte den? Det är ju... *when a maaan loves a woooman..* :D
Hahahaha kan ju bara den text-raden dessutom så... xD Duktigt av Erik att känna igen den! ;D Vårt lag vann iaf och det var ju det viktigaste ;)
Jättetrevligt var det iaf! =D <3

Hahaha du är duktig du! ;D

Hos dig har man alltid roligt! Önskar vi kunde ses mer <3

Kommentarer
Postat av: Lulu

Du är min nynnis! :D <3

2010-12-30 @ 11:45:06
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0