Fredag

I fredags gick jag i skolan hela dagen (surprise, surprise! xD)
Religion; Hm, antecknade massa tror jag...
Engelska; Hahahahaha dagens absolut roligaste lektion! xD Vi skulle argumentera för något t ex skoluniformer mot någon som tyckte tvärtemot. Och vi fick argument som typ smutskastade den andra. xD Det slutade med att jag och Lovisa satt och skrek på varandra samtidigt som vi garvade hysterisk och resten av klassen såg lite rädda ut. Jaa, vi går in för våra åsikter! XD =D
Håltimme; Vi satt och hysteri-pluggade inför mate-provet senare samma dag (läs; satt och pratade massa med Lovisa, Kajsa P, Bibbi, Pinnis och Adrian) Dessutom fick jag lite lussebulle av Kajsa P. Mycket snällt =D
Matteprov; Hjälp, satt i 2,5 timmar! Vågar inte uttala mig om hur det gick... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0