Bomben

Alla har väl hört talas om? Den som exploderade i Stockholms city nära Drottningatan i helgen?
Usch vad obehagligt tycker jag! Nu exploderade inte alla hans bomber och det var väl en för himla tur!! Så jävla synd att sånt här ska behöva hända! Tänk om det varit mitt på Drottninggatan mitt i den värsta julruschen och om alla hans bomber hade exploderat? Hur j*vla många hade inte dött då?! Hur i h*lvete (!!!) kan man göra så mot sina medmänniskor?! Oskyldiga människor, föräldrar, barn, släktingar vänner till vanligt folk?!? FY F*AN säger jag bara!!! Och att sen skylla på sin religion Islam, det är bara lågt och patetiskt. Som de skrev i Metro, Islam har inget med sånt här att göra! Tyvärr kommer väl det här ge SD ännu mer anhängare/publicitet, Men om någon som är främligsfientlig skulle läsa detta; tänk om för i h*lvete! Det är bara sinnessjuka människor som gör sånt här! Det är i huvudet det sitter, inte i hudfärg eller religion!

Kommentarer
Postat av: Lulujka

Isch det är läskigt.. undrar också hur hans barn kommer må ab det här :S

2010-12-14 @ 17:21:55
URL: http://lulujka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0