Bästa vännerna <3

Såhär beskrivs jag på fb;
Lovisa;
Hahaha var ska jag börja? Jag är så himla glad att finns där för mig som jag finns där för dig! Vi har verkligen lärt känna varandra bättre det sista året och jag är superlycklig att vi har varandra! Så fort jag tänker på dig blir jag lycklig och minns våra minnen :D ♥♥♥

Domi;
Har känt varandra i knappt ett år, men du är ändå en mycket nära vän som betyder jätte mycket för mig, alltid så super gullig och snäll mot alla, alltid kul att spela fotboll med dig eller ta en promenad :) så glad för dig att du har hittat en sån fin kille nu också, kanske kan gå på dubbel date eller något snart ^^ :D

Nattiz;
duuuuu är fin vännen! och jag är så glad att du har hittat kärleken !! dubbeldate snart elr ? haha! Du är min lilla fruuu så även om vi båda har killar så vänstras vi alltid lite med varandra, haha! alltid så sjukt kul med dig hjärtat, loveuuuu! ♥♥♥

Haha ni är så fina! Massa kärlek från...

till ER! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

har domi hittat en fin kille?! XD <3

2010-12-26 @ 16:35:57
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0