Att julhandla

När man har en håltimme på ungefär 1000 timmar är det bra att åka och julhandla :D Jag, Lovisa och Jonatan sprang omkring och köpte och letade massa klappar =D Har till nästan alla mina människor nu ;D Dagens bästa var ändå Jonatan som var klyftig ;)

*Det ringer*
Jag;
Hej ^^
Jonatan; Tja, vart är ni?
Jag; Åhlens vid plattan, du då?
Jonatan; Burger King...
Jag; Aha, men kom hit, vi är vid skivorna ^^
Jonatan; Ehm... Vart ligger det då...?
Hahahaha han hitta inte till Åhlens =D Och det bästa var hans ursäkt efteråt...
Jag; Hahahahaha! Ofta du inte ens hittar till Åhlens?! Du hittar ju sämre än jag! ;)
Jonatan; Men vad? Jag bor på Ekerö!
*tittar en halv sekund på mig*
Jonatan;
Hehe, det gör du också ja... Hahaha

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahaha så bäst :D:D

2010-12-18 @ 10:40:38
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0